Rondvluchtje streek - Reisverslag uit Helensville, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Rondvluchtje streek - Reisverslag uit Helensville, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Rondvluchtje streek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

01 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Helensville

Ik ben nog steeds lekker aan het werk in de paprikakwekerij. Daarnaast gaat het met rugby behoorlijk goed! In 4 weken start de competitie, dus ik train erg veel op het moment. 3 keer per week. 1 keer is voor m'n conditie, 1 keer is voor m'n techniek en 1 keer is een combinatie van deze. Ik moet zeggen dat m'n conditie nog nooit zo goed is geweest als nu haha! Dus dat is mooi.

Afgelopen donderdag heb ik een andere zoon van Bram ontmoet. De oudste, zijn naam is Tony. Dat was eigenlijk het enige kind van Bram die ik nog niet gezien had. Dat komt omdat hij vlakbij Christchurch woont, op het andere eiland. Superaardige man!

Nu is het zo dat hij zijn eigen vliegtuig(je) heeft. Daarmee was hij hier heen komen vliegen. 20 minuten hier vandaan is een kleine airstrip, waar vandaag een soort van vliegshow was. Ze noemen het een 'fly in'. Er waren zo'n 20 vliegtuigen in de omgeving die daar allemaal stonden geparkeerd. Beetje vliegen, beetje ouwehoeren enzo. Was wel heel leuk om te zien moet ik zeggen! Op een gegeven moment nam Tony me mee in z'n vliegtuig. Nou dat was echt tof! Je paste er echt NET met z'n 2en in, maar het zat wel confortabel opzich. Hij heeft me toen de omgeving hier van boven laten zien, wat echt gaaf was! We zijn ook over ons eigen huis gevlogen, best grappig om te zien. Ik heb een aantal foto's geschoten, maar we zaten net onder een donkere wolk, waardoor de foto's er niet zo gezellig uitzien, maarja. Niks aan te doen.

Nu is het zo, dat Tony ook instructeur is voor Ultralight vliegtuigjes (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ultralight). Het kost wel wat centen, maar wie weet dat ik dat wel ga doen!

  • 01 Maart 2009 - 02:24

    Glein&jeroen Pangaar:

    Hey Bob!

    Wij zijn nu pannegaar!

    Latuurrrr

  • 01 Maart 2009 - 11:55

    Sjak & Loes:

    Wauwww, gaaf Bobbert! Zo maak je nog eens iets mee..mazzeltofff x-x

  • 01 Maart 2009 - 20:00

    Glein:

    Heey Bob, super vet man. Lijkt me zo bizar dat die mensen gewoon hun eigen vliegtuigje hebben. En ik ben jaloers op dat ultra light vliegen ;).

  • 02 Maart 2009 - 00:15

    Rickos:

    Heyy Bobbb

    eindelijk weer eens ff een waarbenjijnutje joh
    potverdikkie zo hard aan het trainen joh.
    Kijk je uit dat je niet lichter dan Tero wordt,

    Fijnooit godverdomme weer 2-2 gespeeld had best wel een overwinning ingezeten.

    Gister ff met Tomas, Fjodor en Os in Ierse Pub geweest incl. Broodje Kip Kerrie was prima.

    maar lauw je makt nog wat mee daar in dat nieuwe zeeland.

    nu de buma in mijn zak op tmf draait ga ik je weer vertellen dat ik ga pitten en dat ik me morgen verslaap.

    Laterrrrr

  • 04 Maart 2009 - 09:34

    Fjodor:

    Zo, hoogvliegert!!
    Lekker bezig!!!! L L L L L
    Maarja, je wordt wel gemist hiero broseph!
    Boxxx

  • 04 Maart 2009 - 11:02

    Bartez:

    heb je wel een beste barf kunnen deponeren in het vliegtuigje?
    iig een voordeel daarboven word je niet afgleid door chickies die op de stoep lopen(den haag op weg naar mara:P)
    veel plezier verder enjaaaa gewoon gunnen

  • 09 Maart 2009 - 14:16

    Anoniem:

    Wat bedoel je nu precies met die laatste zin?

  • 16 Maart 2009 - 21:23

    Ria En Joop, Gouda:

    Hoi Bob. Zo te lezen en te zien heb je het erg naar je zin.Bij deze willen wij vast een vlucht boeken.Verder veel plezier van ons uit Gouda.

  • 18 Maart 2009 - 12:36

    Opa En Oma:

    gaaf he,bob dat vliegen in dat kleine ding we weten hoe het is en het is een leuke vent tony nog veel plezier doei

  • 19 Maart 2009 - 12:37

    Wouter En Bart:

    vriend, wij willen je bellen,maar opnemen ho maar!
    het is hier half 2 in de middag,het lijkt me dus niet dat je aan het slapen bent!;)
    laturrrrr

  • 19 Maart 2009 - 12:37

    Erwin:

    bier smaakt naar nootjes

  • 20 Maart 2009 - 17:27

    Arnoud:

    Ik moet steeds huilen als ik al die verhalen van je lees, daar wordt ik zo emotioneel van!

  • 20 Maart 2009 - 20:16

    Bob:

    ik hep nog steets geen fotos ge zien van bram en dolly en vraag eens of zu die bloemen al ge zien hep die wij op het scherm ge zet heben bob kan ik al met jou gaan vliege of kan ik beeter op de grond blijvev de groeten van opa en oma van es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Helensville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 22502

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: