Laatste dag in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nieuw Zeeland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

04 Augustus 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo,

Vandaag is m'n laatste dag in Nieuw Zeeland aangebroken! Ik vertrek morgenochtend naar Fiji.

Toch wel een raar gevoel dat ik hier nu wegga! Na al die tijd raak je toch wel gewend aan alles hier.

De laatste paar weken heb ik niet echt veel bijzonders gedaan. Veel geholpen op de boerderij hier. Traktor rijden en met de graafmachine spelen is best wel leuk eigenlijk!

We zijn met de vriendengroep nog uit eten geweest op de Sky Tower, een beetje te vergelijken met de Euromast, al is ie hoger dan de Eiffeltoren. Het was behoorlijk aan het waaien, dus je was lekker aan het schommelen haha!

Zaterdag was alle familie over voor een groot diner, dat was heel gezellig. Die avond ook nog een feest gehad voor alle vrienden en neven en nichten. Dat was erg leuk! Ik heb het geweten de volgende ochtend...

M'n volgende bericht is vanuit Fiji!!

  • 04 Augustus 2009 - 20:30

    Fjodor:

    Bijna thuis gozert, maar eerst nog een paar prima tussenstops!;-) Tot over 2,5 week!!!!

  • 05 Augustus 2009 - 13:02

    Loes:

    Nou Bob, nog even van alle nieuwe indrukken genieten. Ik kijk er naar uit om je weer live te zien en je verhalen te horen. Geniet van het laatste stukje. Tot snel!

  • 06 Augustus 2009 - 09:40

    Sjak:


    Genieten nog van op de Fiji eilanden want de tijd gaat nu wel héééél snel!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 22195

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: