Op naar Maleisie - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Op naar Maleisie - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Op naar Maleisie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

02 Juli 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Na een lange tijd maar weer is een update.

Ondertussen ben ik gestopt met werken en zit ik weer bij Bram en Dolly. Morgen ga ik naar Kuala Lumpur waar ik m'n vader na 8 maanden weer is ga zien! Uiteraard kijk ik daar naar uit.

Ik had de afgelopen tijd nog wat foto's geschoten van Muriwai, waar ik voor een tijdje met 2 andere gasten samenwoonde.

M'n volgende bericht is vanuit Maleisie!

  • 02 Juli 2009 - 10:09

    Jeroen:

    Gozer waarom ga je daar weg man;)! Ik kom wel bij je intrekken haha! Vet huis jongen. Zie je snel weer!

    Groetjes, Jeroen

  • 02 Juli 2009 - 11:52

    Gleinos:

    mooi dat huis man! lekker uitzicht ook. Goeie reis naar maleisie, ik ga vant weekend ook maar een waarbenjij aanmaken.

    (K)

  • 02 Juli 2009 - 11:55

    Marie Louise Nelis:

    Hoi Bob,

    Heel veel plezier met Co, Nora en Noras moeder.

    Wanneer kunnen we je weer op de Zomereik verwachten?
    Groet,

    Marie Louise (nr 53)

  • 02 Juli 2009 - 18:28

    PappaTero:

    moah bob,

    vervelend man dat je naar maleisie moet...
    maar geen troost, je bent bijna weer thuis!
    geniet nou maar van de laatste maandjes.

    k zie je snel

    xx hvj nvwly knzj jbma wjnmk ntb

  • 12 Juli 2009 - 17:56

    Spanje:

    Hey Bob goed weer wat van je te horen.
    De bolide is en blijft een schoonheid, ABSOLUUT!

    Maar pooltafeltje is natuurlijk ideaal.

    Maar man man jij hebt t grootste feestje gemist Bob
    Lies ging pannekoeken voor ons bakken wat is ze toch een supermens.

    Ik wacht nog steeds op die BBQ

  • 15 Juli 2009 - 06:29

    Loes:

    Leuke tijd gehad in Maleisie?
    Ben zeer benieuwd naar je belevenissen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 22493

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: