Update - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Update

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

09 Mei 2009 | Nieuw Zeeland, Muriwai Beach

Op veler verzoek maar weer is een update.

Ik ben nog steeds veel aan het werk en speel nog steeds een hoop rugby.

Afgelopen week heb ik het huis hier verlaten en ik woon nu samen met 2 vrienden in Muriwai Beach! Het huis zelf is wat oud, maar wel groot. Het heeft 4 slaapkamers en 2 soort van woonkamers. Prima te doen dus. Het uitzicht hier is super!! M'n camera wilt niet doen wat ik wil, maar google levert de volgende kiekjes op:

http://photos.harcourts.co.nz/004/915/495-KM080508-DomainCrescent-Muriwai-RodneyDistrict-Auckland-NewZealand.jpg (vanaf onze straat)
http://radio.weblogs.com/0128644/images/2004/281004_muriwai_beach5.jpg
http://www.muriwaisurf.org.nz/images/Muriwai%20Beach0015_225.JPG

Het enige vervelende is dat we geen internet hebben in ons huis. En internet is hier helaas behoorlijk duur, dus niet echt te moeite om dat aan te vragen. Ik moet dus weer terug naar Bram en Dolly rijden voor internet (zo'n 50km) en dat ga ik maar een keer in de week doen.

Afgelopen week is Lee afgestudeerd op de Universiteit van Auckland. We zijn toen maandag uit eten geweest met het gezin en 2 goede vrienden van Bram en Dolly. Dat was heel gezellig en lekker. Uiteraard de nodige biertjes op, want er was wat te vieren!


  • 13 Mei 2009 - 11:37

    Fjodor:

    Beter een goede camera kopen dus i.p.v. internet aansluiting.;-)

  • 13 Mei 2009 - 13:42

    Rickos:

    Hoi Bob
    Ik verveel me op dit moment helemaal dood

    POTJE TIENEN?

  • 14 Mei 2009 - 06:13

    Hans & Stina:

    Hej Hopp!!

    Give our congratulations to Lee on his exam. And a late "Grattis" to Bram on his birthday:-)
    In a couple of weeks we´ll be grandparents again and Alva will be a big sister:-)

    We heard that Loes & Jaque finally sold the house on Julianalaan. What a relief!!

    Take care and enoy the rest of your stay in beatiful NZ.
    Big hugs from us 2 in Sweden!!

  • 16 Mei 2009 - 13:55

    Opa Van Es :

    Hé bobo hoe is het daar ik hoop van goed als je naar huis komt wil je dan vragen of bram een paar potten zalf mee wilt geven bram weet wel wat ik bedoel.
    En ben je al uiteten geweest met bram voor zijn verjaardag? en neem nog een paar van die Duitse meiden voor me mee!
    groetjes opa.

  • 18 Mei 2009 - 05:33

    Evert:

    Haa wat vet goos. Heb je dan nog wel geld over om naar oz te gaan?

    Wat cool voor Lee, dat hij tussen alle party's nog kon studeren joh hehe, feliciteer hem maar voor me.

    Lee grelatiolations bro!

    Bobo the mazll

  • 23 Mei 2009 - 11:22

    Bartez:

    een tafel vol milfjes valt mij op,broeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Muriwai Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 22493

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: