Naar Queenstown - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Naar Queenstown - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Naar Queenstown

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

29 December 2008 | Nieuw Zeeland, Blenheim

M'n laatste minuten in Blenheim zijn aangebroken. Over een half uurtje vertrek ik naar Queenstown. Dat is zo'n 11 uur rijden vanaf hier. Lange rit dus.

Mijn kerst was prima. Het wordt hier niet zo gevierd als in Nederland. Op eerste kerstdag was mijn kerstdiner wat restjes van de dag ervoor uit de magnetron hehe. Maar het was goed om weer even de familie te zien.

Op de 27e heb ik Lee z'n oude auto gepakt en ben ik naar Wellington gereden. Daar heb ik 11 uur over gedaan. Toen moest ik 4 uur wachten voordat ik de ferry op kon, en dan nog 3 uur op de ferry zitten. De tijd ging daar behoorlijk langzaam! Maarja.

Naar Queenstown neem ik een duits meisje mee, genaamd Karo. Zij was met een vriendin naar NZ gekomen, maar dat werkte niet echt meer, dus heeft ze besloten zelf te gaan reizen. Maar nu reist ze dus de eerste 2 a 3 weken met mij. In Queenstown pikken we een andere duitser op, genaamd Philipp. Hij komt uit hamburg en is voor HSV. Met hem kan ik dus leuk over voetbal praten! Voornamelijk in het duits, aangezien ik dus 3 weken met 2 duitsers opgescheept zit hehe.

Ik zal wel even laten weten hoe oud en nieuw hier was!

• 29 December 2008 - 15:13

Drikus:

Jij komt echt dalijk echt als een talenman terug in NL joh Engels Duits kan bob wel :D.

11 uur rijden :o whehe lache man. hoeveel keer ben je NL al uit dan :P.

Klopt het dat mensen daar ook ander beeld van tijd hebben. Dat ze veel minder ongeduldig zijn zegmaar.

(K)

• 30 December 2008 - 09:52

Sjak & Loes:

Hejjj, De reis goed verlopen?
    Had je nu wel of niet nog ons pakketje ontvangen? Geniet en we bellen weer....x-x

• 30 December 2008 - 14:59

Hans & Stina:

We wish you and the rest of the family downunder a HAPPY NEW YEAR!!!
    We´re celebrating on an island outside Gothenburg.

Take care and have fun:-)
    Gott Nytt År...Hans & Stina!!

• 01 Januari 2009 - 14:57

Babs: