Naar Queenstown - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Naar Queenstown - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Naar Queenstown

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

29 December 2008 | Nieuw Zeeland, Blenheim

M'n laatste minuten in Blenheim zijn aangebroken. Over een half uurtje vertrek ik naar Queenstown. Dat is zo'n 11 uur rijden vanaf hier. Lange rit dus.

Mijn kerst was prima. Het wordt hier niet zo gevierd als in Nederland. Op eerste kerstdag was mijn kerstdiner wat restjes van de dag ervoor uit de magnetron hehe. Maar het was goed om weer even de familie te zien.

Op de 27e heb ik Lee z'n oude auto gepakt en ben ik naar Wellington gereden. Daar heb ik 11 uur over gedaan. Toen moest ik 4 uur wachten voordat ik de ferry op kon, en dan nog 3 uur op de ferry zitten. De tijd ging daar behoorlijk langzaam! Maarja.

Naar Queenstown neem ik een duits meisje mee, genaamd Karo. Zij was met een vriendin naar NZ gekomen, maar dat werkte niet echt meer, dus heeft ze besloten zelf te gaan reizen. Maar nu reist ze dus de eerste 2 a 3 weken met mij. In Queenstown pikken we een andere duitser op, genaamd Philipp. Hij komt uit hamburg en is voor HSV. Met hem kan ik dus leuk over voetbal praten! Voornamelijk in het duits, aangezien ik dus 3 weken met 2 duitsers opgescheept zit hehe.

Ik zal wel even laten weten hoe oud en nieuw hier was!

  • 29 December 2008 - 15:13

    Drikus:

    Jij komt echt dalijk echt als een talenman terug in NL joh Engels Duits kan bob wel :D.

    11 uur rijden :o whehe lache man. hoeveel keer ben je NL al uit dan :P.

    Klopt het dat mensen daar ook ander beeld van tijd hebben. Dat ze veel minder ongeduldig zijn zegmaar.

    (K)

  • 30 December 2008 - 09:52

    Sjak & Loes:

    Hejjj, De reis goed verlopen?
    Had je nu wel of niet nog ons pakketje ontvangen? Geniet en we bellen weer....x-x

  • 30 December 2008 - 14:59

    Hans & Stina:

    We wish you and the rest of the family downunder a HAPPY NEW YEAR!!!
    We´re celebrating on an island outside Gothenburg.

    Take care and have fun:-)
    Gott Nytt År...Hans & Stina!!

  • 01 Januari 2009 - 14:57

    Babs:

    HAPPY NEW YEAR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Blenheim

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 22497

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: