Laatste dagen in Blenheim - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Blenheim - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Blenheim

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

23 December 2008 | Nieuw Zeeland, Blenheim

Ik heb de afgelopen dagen niet veel anders gedaan dan gewerkt. Op een uitzondering na. Afgelopen zondag heb ik een wijntoer gedaan. Dat houdt in: Een stel wijngaarden bezoeken en wijnproeven. Je raadt het vast al.

Na een stevig avondje drinken stond de volgende ochtend een limousine klaar om ons op te halen. Een stel duitse meiden hadden me meegevraagd. Uiteindelijk waren we met 6 duitse meiden, een duitse jongen, een zweedse jongen (die vloeiend duits kan) en ik. Mijn duits werd dus flink op de proef gesteld!

Leuk om een keer in een limo geweest te zijn, toch wel een ervaring. Ik heb wat foto's geschoten, die staan hieronder.

Op 1e kerstdag vlieg ik terug naar Auckland en daar zal Lee me ophalen.

  • 23 December 2008 - 18:22

    Sjak En Loes:

    Zo Bob, we zijn trots op je dat je de wijnranken waardeert! We zitten nu meer op een lijn ;-)

    Geniet en zo te zien lukt dat aardig!!
    Veel liefs van ons x-x

  • 23 December 2008 - 20:28

    Opa Van Esb :

    bob ik hoop det je het naar je zin hep als je bij bram kom du hem maar de groeten van ons en ik wens jouw veel ge luk en heel veel pluzier en drink niet te veel

  • 23 December 2008 - 22:18

    Rickos:

    De eerste foto met harries bevalt mij het best.
    Wat een afschuwelijk lelijke meiden maarja niet te moeilijk zijn he.
    Limotjes primus

  • 24 December 2008 - 22:23

    Fjodor:

    BACK ZU REALITY 2009!!!
    Primus foto met het Hollandsche erfgoed.

  • 25 December 2008 - 20:46

    Bartez:

    moahhhhhhhhh,glukkig is dat koppie weer kaal.
    vandaag weer lekker dwangmatig gezellig gedaan,hoe gaat shool enzo je kent t wel,die semi intresse van familie.
    maar beste picca's hoor bobo.

    laterz

  • 26 December 2008 - 10:53

    Drikus:

    Bobo, ziet er weer goed uit man, was dat die dag dat Tomas en ik je belde?? Whehehe.

    Zo'n limo is wel ideaal man!!

    (K)

  • 27 December 2008 - 16:35

    Wout:

    Yooooooooo apekop, toch nog lekker aan het partyen zo te zien :p Eindelijk ook een tondeuze gekocht zo te zien haha.
    Hoe gaat ie verder?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Blenheim

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 22502

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: