Foto's - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

08 December 2008 | Nieuw Zeeland, Blenheim

Ik heb wat foto's gemaakt van het huis en het strand.

Gister trouwens gruwelijk lekker verbrand! 2x insmeren met factor 30 is dus nog niet genoeg hehe.

  • 08 December 2008 - 14:44

    Co:

    Hoi Bob.
    Oud Hippie Busje.(VW)
    Echt uit de Grateful Dead tijd zeg!
    Laat je maar lekker insmeren.

  • 08 December 2008 - 17:33

    Bobski:

    bobbbbie!!!!
    hoe is het ouwe???beetje naar je zin daaro????

    maak er wat van!!!!
    mzzzzzzl

  • 09 December 2008 - 03:46

    Bob:

    Ja er rijden echt heel veel van dat soort busjes hier rond! Ze zijn allemaal omgebouwd tot camper.

  • 09 December 2008 - 13:19

    Fjodor:

    lekker zomers zeg... heb daar ook wel ff behoefte aan nu!! hehe

  • 11 December 2008 - 15:34

    Loes:

    Heel veel plezier tijdens je hiking trip komend weekend.

  • 11 December 2008 - 19:25

    Sjak:

    Ook namens mij...fijn hiken dan....!! x-x

  • 14 December 2008 - 10:41

    Mart:

    Hoi Bob volgens mij heb je het goed naar je zin ik zou zeggen blijf zolang je het naar je zin heb want voor dat je het weet loop vanaf je werk in een of ander grijs pak op weg naar huis de lucht van de spruitje tegemoet, maar voor dat het zo ver is geniet er van. Mart

  • 15 December 2008 - 12:27

    Os:

    bob ik ben trots dat je lekker verbrand ben, heb je ook al een boek, kan je dat gaan lezen in de schaduw ;), laat me even weten wanneer je online komt met skype, dan ben ik er ook
    x

  • 18 December 2008 - 22:47

    Spanje:

    JEZUS JEZUS JEZUS
    wat een geweldig weer wist jij bob dat ik daar zou moeten zitten al dat mooie weer doet me zo aanspanje denken:D.
    Maar praimus daar dus:P
    Wij hebben het lekker steenkoud en Rickie heeft weer een training me gedaan was echt heel leuk.
    Maar Primus allemaal zet het er daar uit alleen moet je een beetje centjes hebben he, ach dat komt wel op de kersenpluk

    PuertoRickos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Blenheim

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 22497

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: