Update - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Update

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

05 December 2008 | Nieuw Zeeland, Blenheim

Hallo,
Morgen begin ik op een kersenboomgaard! Op de wijngaard was behoorlijk klotewerk en m'n baas had me nog een beetje genaaid ook. Dus de keuze was snel gemaakt hehe. Het is alleen wel zo dat Cherryland (zo heet die toko) 40 minuten lopen is. Ik heb dus een mountainbike gekocht. Opzich ook wel handig voor naar de supermarkt enzo, omdat dat ook 10 minuten lopen is.
Voor de rest nog niet echt veel nieuws. Vandaag is het mooi weer en ik ben vrij, dus ik denk dat ik met de fiets naar het strand ga. Daar zal ik wel even wat foto's schieten!
Oja, m'n hoofd is weer netjes kaal!

In English:
I got a new job where I will start tomorrow! It is a cherry orchard where I have to pick cherries. On the vineyard wasn't a big succes. Because it is a 40 minute walk to the cherry orchard, I bought a bike. Today I've got a day off and I am thinking of going to the beach. I will make some pictures there!

  • 04 December 2008 - 22:09

    Hendrikus:

    moah Bob, Kersenboomgaard super vet, ik heb bij mn oom ook gewerkt als kersenplukker. Weetje je moet erop letten dat je niet teveel zelf tussendoor opeet want je kan begoorlijk buikpijn van die dingen krijgen bij een overdosis!;)

    (K)

  • 04 December 2008 - 23:33

    Fjodor:

    Als je terug bent kun je zo weer re-integreren op de Westlandse arbeidsmarkt, met al die plukervaring!;-)

  • 04 December 2008 - 23:42

    JAlalalalalalaRickos:

    Primus
    Een echte plukker aan t worden hoor die Bob!
    Maarja das de helft van de fanatieke aanhang van ons cluppie dus pst goed.

    Maar gewoon een tweede westland dus dat Nieuw Zeeland laten we ht vergelijken met Zeeland :D:D:D.

    OOh mooi dat Primus er nog goed in zit

  • 05 December 2008 - 00:25

    Tero:

    maar begin je van die zon ook al wel de kleur te krijgen om een eckte eckte plukker te worden?

  • 05 December 2008 - 08:28

    Chloeee!:

    BBBOOBBB:D

    klinkt leuk hoor.. en beter weer dan hier.. pf word gek van die kou en viesigheid hier!!!
    wel jammer dat ik niet af en toe met je kan partyen! maar als jij je maar vermaakt daar! doen wij hier ook..
    zaterdag leuk feestje in t dorp! wel zin in!

    en sinterklaas natuurlijk vandaag, dat mis jij vast wel heel erg, want die lieve oude sint is natuurijk niet bij jou op bezoek geweest..

    is stappen nog wat of nog niet echt geweest???

    xx

  • 06 December 2008 - 15:47

    Babs:

    Genaaid? Zoaaals? Details Bobbie!

    Zet je er binnenkort weer wat foto's op?

    Vanavond sinterklaas bij opa&oma. Ik mail je de onwijze avonturen weer!


  • 08 December 2008 - 18:37

    Ronald:

    hey bobber, ik zit nu op t Sydney vliegveld op weg naar Cairns das in het noorden bij de great barrier reef. schijnt mooi te zijn en ze hebben daar wat meer touristische baantjes waar ik mn ei kwijt kan ;) hebben een paar gesprekken van de week dus het ziet er naar uit dat ik daar een poosje blijf dus ik denk dat ik eind januari begin februari in het noorden van sydney zit. (Cairns of misschien de witsunday islands) vlucht van sydney kost maar een paar knaken naar Cairns. dus als je zin heb. misschien hebben we wel een 2e slaapkamer int appartement. nouja ik hou je op de hoogte. tot sinas

  • 14 December 2008 - 11:59

    Tomaids:

    aidssssssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Blenheim

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 22502

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: