Een week in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Helensville, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Een week in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Helensville, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Een week in Nieuw Zeeland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

15 November 2008 | Nieuw Zeeland, Helensville

Hallo allen,

Ik zit nu een week in Nieuw Zeeland en het bevalt me nog prima! Het is hier elke dag zo'n 26 graden en ik ben al een beetje verbrand hehe. Ik heb nog geen regen gehad. Ik heb zelfs als een stukje gezwommen in een meer hier vlakbij, maar dat was toch nog wel behoorlijk koud.

Afgelopen week heb ik op de boerderij geholpen met het repareren van de hekken rond de weilanden. Soms krijgen de stieren die er lopen ruzie en beuken er gewoon doorheen, ookal hangt er stroomdraad. Het is een beetje eenzijdig werk, maar zo in de zon is het prima te doen.

Ik ben eigenlijk net 2 weken te laat aangekomen, want bijna alle zomerbaantjes zijn al bezet! Maar waarschijnlijk kan ik nu in een paprika kwekerij aan de slag, beetje dozen vullen. Dus niet al te snugger werk, maar het houd me even bezig! Ik kan hier gewoon elke dag een auto pakken, dus dat komt prima uit.

Ik heb vandaag een kabel voor m'n camera gehaald en een simkaart gekocht! De eerste keer dat ik in een automaat rij en dat ik aan de linker kant rij, maar het gaat me prima af. Helaas was het wel iets van 70 km rijden hehe. En dan nog terug ;)

Mijn nummer is +642102752382. Voor fanmail kan je ook een kaartje sturen naar:

PO Box 48
Hellensville 0840
New Zealand

  • 15 November 2008 - 14:52

    Rickos:

    Hey lauw jij bent gewoon echt een plukker nou.
    En dan doe je het nog aan de zonnezije ook uitstekend (Y).

    Lache joh foto's
    maar das dus een prima landschap 70 km

    Ik hoop wel dat je no een beetje penis trekt daar,

    Plukkie al jumpstyle
    nou ja je snapt wat ik bedoel als jij hem nog maar even Rock op BJ

    laturrrr

  • 15 November 2008 - 14:52

    Rickos:

    Hey lauw jij bent gewoon echt een plukker nou.
    En dan doe je het nog aan de zonnezije ook uitstekend (Y).

    Lache joh foto's
    maar das dus een prima landschap 70 km

    Ik hoop wel dat je no een beetje penis trekt daar,

    Plukkie al jumpstyle
    nou ja je snapt wat ik bedoel als jij hem nog maar even Rock op BJ

    laturrrr

  • 15 November 2008 - 15:56

    Hans & Stina :

    Hej Bob!
    Good to hear everything is fine down there and nice to see some photos.

    We really miss N.Z. and want to go back soon. Wait till you´ll see more of the beatiful country.It´s stunning.

    Hope it´s ok with Bram & Dolly.Please give them our regards and also to the rest of the family.
    "Hej svejs i lingonlådan" :-)

  • 16 November 2008 - 16:47

    Ragmat:

    heey Bobo,

    Ziet er weer chille uit man:d vandaag weer leuk voetbalwedstrijdje, David ging er weer lekker stevig in, wat in de 2e helft resulteerde in een massale vechtpartij. nou vechtpartij... een paar stoere jongens die net deden of ze heel boos waren. Gelukkig liet Wout onze scheids vandaag na een 10 minuten weer verder spelen. Toch nog lekker verloren...

    heey blijf posten

    (K)

  • 16 November 2008 - 19:07

    Rickos:

    Bobbb ik ga jou vertellen dat de nieuwe mixtape dedicated 3 wel weer hard is.

    YOU CAN DO WHOEVER YOU LIKE

  • 16 November 2008 - 20:02

    Bob:

    Haha gaat het ooit nog wat worden met ons team? Ik hoop dat we volgend seizoen nog bestaan, want ik heb er zin in! Misschien dat ik hier het kickboksen weer wil oppakken. Het is wel helemaal in Auckland, dus dat moet ik nog even zien.

    Rick, is er een mogelijkheid dat jij me die mixtape toestuurt? Ik heb hier namelijk geen downloadprogamma's ofzo. En ik ben toch wel erg benieuwd. TI maakt nog aardig wat rondjes hier hehe.

  • 17 November 2008 - 19:26

    Tomsa:

    tomas moet dna test laten doen :O

    bob ouwe feesten!!!!! schaapies vangen :D

  • 17 November 2008 - 19:27

    Tomsa:

    tomas moet dna test laten doen :O

    bob ouwe feesten!!!!! schaapies vangen :D

  • 18 November 2008 - 07:39

    Bob:

    Waarom moet je een dna test doen? Kijken of je de biologische vader bent? hahaha

  • 18 November 2008 - 12:59

    Michael:

    Booobbb!!!

    Wat moet jij nou zo ver weg;) waren die zweede bij ikea nog niet genoeg.

    Maar heel veel plezier daar!! en geniet van de zon (en het bier:P)

    Michael (ex-ikea)

  • 18 November 2008 - 23:59

    Ass-tom:

    fo shizzle brother

  • 19 November 2008 - 14:10

    Ineke:

    hey bob, ik hoorde van m'n ouders dat je al even in nieuw zeeland bent! Leuk zeg. Hoe lang blijf je? Misschien kun je wel afspreken met ronald!

    Groetjes! Ineke

  • 20 November 2008 - 05:13

    Bob:

    Ik blijf tot augustus. Een meeting met Ronald gaat zeker gebeuren!

  • 20 November 2008 - 20:51

    Steffie:

    Heey bob,

    Leuk om te lezen dat alles goed gaat en dat je het naar je zin hebt!
    lekker foto's maken, ik ben wel nieuwschierig.

    Veel plezier nog!
    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Helensville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 22502

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: