Waarschuwing: Cultureel verantwoord - Reisverslag uit Helensville, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Waarschuwing: Cultureel verantwoord - Reisverslag uit Helensville, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Waarschuwing: Cultureel verantwoord

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

22 November 2008 | Nieuw Zeeland, Helensville

Hey,
De laatste week heb ik niet veel boeiends gedaan. Ik ben naar Auckland geweest met Lee, maar Auckland viel een beetje tegen. Het is de grootste stad van Nieuw Zeeland, maar het CBD (Central Business District, dus waar de winkels zijn) is even groot als dat van Den Haag/Rotterdam. Terwijl er toch 1 miljoen mensen wonen. Dat is een kwart van de hele bevolking hier hehehe.
In de workshop, soort van hobbyschuur waar de crossmotors ook staan, ben ik begonnen met fitnessen. Samen met m'n 2 gastbroers. Eigenlijk is er alleen een staaf waar je mee kan bankdrukken, maar we zitten eraan te denken om misschien een bokszak te kopen. Dat houd me een beetje fit hopelijk, omdat ik tot op heden nog niks gedaan heb op het gebied van sport. Ik word hier al gelijk 'the machine' genoemt hahaha!
Er is ook een heuvel hier op het land, en ik dacht: Laat ik daar is op klimmen. Dat leverde een paar mooie foto's op. PAS OP: Cultureel verantwoord.
Straks is hier een BBQ omdat er een neefje jarig is. Dat word dan m'n eerste BBQ hier, ik ben benieuwd! Vanavond ga ik samen met Lee naar een feest van een van z'n vrienden. Dat zal vast wel loslopen. Ik neem m'n camera mee, dus morgen heb ik wat foto's die meer in de smaak vallen bij de meesten hehehe.


  • 22 November 2008 - 12:42

    Rickos:

    hey lauw man dat landschap daar.
    BBQ godvurrudomme hahaha

    Bob ik moet vanavond met bart smanewerken in die appie.

    ik wordt er mischien ook vulploegleider mooier kan t toch niet wat een slechte ah wordt dat hahahaha.

    Maar goed dat je nog een beetj gaat sporten
    Heuvel klimmen is ook werk

  • 23 November 2008 - 14:04

    Loes:

    Nou idd een kappertje zou geen kwaad kunnen. Trouwens heb je ook een foto van je gastbroeder.

  • 23 November 2008 - 17:11

    Sjak:

    Jaloers?!...valt best wel mee ;-)))) Top om de foto's te zien...en het ziet er waanzinnig super uit Bob. Uit al je verhalen maak je toch je eigen voortellingen van het landschap etcetera.

    Laat je haar maar fijn groeien dan zet ik als je terugkomt de stand van de tondeuse wel een tandje harder. Heb je nog s6 geboekt bij het vinden van werk bij de wijnboeren? We spreken elkaar snel xSjakx

  • 23 November 2008 - 17:14

    Opa En Oma Van Es:

    Hoi Bob,
    Vanmorgen waren Loes en ik even bij opa en oma en je krijgt de hartelijke groeten! Opa vraagt zih af of je hetgeen je van hem gehad hebt, voordat je wegging, al gebruikt hebt? Hartelijke groet aan Bram en Dolly van hen en uiteraard ook van ons...xSjakx

  • 23 November 2008 - 22:26

    Fjodor:

    Zo... beste weilandjes en heuveltjes daar!! Auckland is eigenlijk toch een soort van groot dorp lees ik zo. Maarja friend, we 'skypen'!!;-)

  • 25 November 2008 - 00:09

    Tomas:

    bob, inderdaad waar is je tondeuze, het past wel goed zo in nieuw zeeland, gek schaap xD

    bobbooo schaapie :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Helensville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 22502

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: