Foto's - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

12 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Ik heb hier nog wat foto's van mijn laatste dag in Queenstown. Je hebt er een flinke heuvel waar je met een kabelbaan naar de top kan gaan. Dat heb ik dus maar gedaan.

Op het moment zit ik weer in Auckland en moet ik nodig op zoek naar een baan hehe. Vandaag ga ik met Lee, zijn vriendin en wat van z'n vrienden snorkelen. Benieuwd hoe dat is!

  • 12 Januari 2009 - 16:12

    Fjodor:

    Prima uitzicht. Hoe was snorkelen?

  • 12 Januari 2009 - 22:56

    Rickos:

    doe mij maar bier in plaats van plaatjes kijken :P

    maar lekker snorkelen goed voor de harde baas

    zuip je nog wel een beetje door bob want daar lees ik niks over.

    Stel me niet teleur

  • 13 Januari 2009 - 06:21

    Bob:

    Snorkelen was wel tof! Niet veel gezien, alleen wat kleine visjes en zee-egels.

    Helaas moet ik Rick teleurstellen, ik ben de laatste tijd niet dronken geweest. Maar geen paniek, zaterdag is hier weer een verjaardag en daarna ga ik voor het eerst stappen in Auckland. Met m'n neef en z'n vrienden. Dat beloofd wat!

  • 13 Januari 2009 - 13:11

    Gelijn:

    Heey harde baas,

    Prima uitzicht man, mooi dat je die stad zo van boven ziet enzo! Jammer dat je niet zoveel kon zien met snorkelen, leven daar waar je zwom wel lauwe beesten of is het altijd beetje leeg? En nog even een zeeëgel uitgeprobeerd?

    (K)

  • 14 Januari 2009 - 12:27

    Vief:

    hee bob!

    hoe was het snorkelen? zijn er in new zeland net zulke gekke jelly fishies als hier? wij hebben het goed naar ons zin, 26 feb vliegen we van cairns naar alice springs.. jesse zei dat je rond die tijd ook in cairns was?

    xxx vief

  • 14 Januari 2009 - 23:40

    Aftrekken:

    tomas

    oh naam is tomas... reactie aftrekken? <<< LSD

  • 17 Januari 2009 - 14:12

    Opa Van ES:

    BOB HOE GAAT HET MET JUOW IK BEN WEL BE NIEUWT OF JE NOG WERK OF BEN JIJ AL LEEN MAAR AAN HET FEESTEN EEN DING WEET IK ZEEKER DAT IK MIJN AOTO NIET UIT LEEN AAN JOU WANT JEI VEKOOP HEM ZOO MAAR GE NIET ER VAN JONGEN DE GROETEN IUT REEUWIJK

  • 18 Januari 2009 - 10:44

    Joris:

    heey bob hoe is het nou daaro?
    heb je al gewerkt daar? of ben je alleenmaar aan het drinken
    nou veel plezier daar.
    hooooiii!

  • 24 Januari 2009 - 18:16

    Bartez:

    best te primussen zo te zien daar gek!
    erg mooi.
    wel wat stenen naar die schapen onder je gegooid neem ik aan he?:D
    veel plezier nog baas!
    later

  • 28 Januari 2009 - 11:12

    Hans & Stina:

    Hej Bob!!

    Nice to see photos from Queenstown. Did you visit Tony yet.If you do, please give him and the family our best.
    Here in Varberg it´s fine. We give up hope for winter, so we go up north in March, skiing.
    Ha det jättebra!! Kramar Hans & Stina:-)

  • 30 Januari 2009 - 17:52

    Opa Van Es:

    bob hoe gaat het met jouw ik hep ge hoort dat jij geen spulen meer hep moet ik een doos op stuuren of kan jij ze daar ook koopen dan vraag jij maar aan bram of die het voor schiet dan maak ik het wel oover groeten uit reeuwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 22502

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: