Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

31 Oktober 2008 | Hong Kong, Hong Kong

Hey,

Eindelijk kan ik even op internet. Weliswaar zonder muis, maar ach. Ik heb hier nu al 3 nachten geslapen samen met m'n vader. Het is hier erg heet en benauwd. Gelukkig heeft onze kamer airco. Voor de rest stelt de kamer niet zoveel voor. Je hebt geen douchebak in de badkamer, dus je wc en wastafel enzo worden allemaal nat hehe.
Ook word ik al aardig gek van alle verkopers op straat. Allemaal van die pakistanen of wat het dan ook mogen zijn, smeren ons om de 50 meter maatpakken en nephorloges aan. Na 100 keer de vraag of je die wilt, heb je het wel gehad.

We hebben al aardig wat bekeken. Kowloon, een beetje het toeristich centrum, hebben we allemaal gezien. Heel veel jueweliers en elektronicazaken. Je hebt ook wat van die grote winkelcentra met alle dure merken die je maar kan bedenken. Gucci, Louis Vuitton, Prada, etc. Maar ook Burberry, Polo Raulph Lauren, Calvin Klein, en ga zo maar door. Helaas is de kleding allemaal even duur of zelfs duurder dan in Nederland. Jammer!

We zijn ook naar het eiland Macau geweest. Dit is een Portugese kolonie geweest. Hier staat het helemaal vol met grote casino's. Soort van Las Vegas achtig. Dit is ook een beetje de plek waar chinezen zelf heengaan. Leuk om te zien!

Vandaag gaan we een beetje buiten de stad kijken. Bij een tempel en een soort van haventje. Ik ben benieuwd.

Ik hoop over een paar dagen nog wat te plaatsen hier!

• 31 Oktober 2008 - 08:39

Babs:

Heeel goed, Bobbie. Je weet natuurlijk dat je altijd schoenen met papa mee kan geven hé?!

Ik stuur je binnenkort wel een email over mijn ondernemingen in die miljoenen huizen hier tegen over.

De groetjes van Hans&Kristina! Die waren hier gister. Kristina houd je ook in de gaten...

"Moah"

• 31 Oktober 2008 - 09:09

Jeroen:

Ouwe!

Klinkt allemaal leuk man. Ik ben gister weer hard gegaan;) en vanochtend weer om 05.45 opgestaan omdat ik natuurlijk gewoon stage had haha! Ik hoop echt dat je relaxe tijd gaat krijgen maar dat moet wel lukken denk ik!!

Spreek je snel..

Latuhzz

• 31 Oktober 2008 - 10:29

Gleinos:

Heey Bob,

Goed om weer wat van je te horen man, ik zal je verhalen op de voet volgen! Ik denk er serieus over om op Oliveo te gaan btw. Gister ook weer lekker meegetrained.

(K)

• 31 Oktober 2008 - 14:42

Katero:

moah bobo
    het is weer kaTero hierzo
    maarja vanavond guytertje doen?

JUMPSTYLE

• 01 November 2008 - 16:51

Mattias,Karro&Tuva:

Hello Bob,hope you´re having a good time on your trip..here in Sweden it´s freezing cold,-6C :) have a great time and go easy with the girls;)

• 02 November 2008 - 18:21

Hans & Stina:

Hej Bob!
    Nice site to follow your trip! We´re exited to hear further about N.Z.

Now Hans & I are in Holland,staying by Bep&Lies. We also been visiting Loes, Jaque & Babs in the new apartment in Delft. Very nice!!
    Tomorrow we go back to Sweden. Next sunday is Alva´s 2 year old birthday, (daughter from Mia & Andreas) and in 2 weeks is Tuva, (daughter from Mattias & Karro)1 year old. We´ll send you some pictures when we´re back home.
    Now Bob, we wish you an exiting trip and look forward to follow you from downunder.
    Bep & Lies also send their regards.
    XXX Hans & Stina:-)

• 02 November 2008 - 19:20

Aids:

BOBBBBBBBBBOOOO
    hoe is het ouwe sushi vreter? :D binnekort lekker naar de kiwi's :D
    gister catwalk geweest... tis wel anders uitgaan zonder oldschool bobbert... maarja... t feest was wel lache!! :D
    hou deze zooi goed bij man... ik ga laidsen... uhm lezen

moahhh
    boxxxxxx

• 02 November 2008 - 20:34

Rickos Loves Espana:

Hey bobbb

lache dat je zo goed kan zien wat je doet.
    Feyenoord heeft 0-4 gewonnen van Roda JC uit.
    Oliveo 11 heeft 10-1 gewonnen het is een rare wereld hahaha.

Maar je trekt t nog prImus gok ik zo.

Gister Catwalk was best wel leuk eigenlijk.

Bob ik lees straks wel weer meer haha ;)

Hoe kan ik afsluiten zonder jumpstyle
    JUUUUMMMPPPSSTTYYYYLLLEEE

• 03 November 2008 - 13:10

Chloeee!:

Heeeeeee BOB!!!!:D

leuk je verhaal! klinkt goed allemaal hoor!!!! hoop dat je naar je zin blijft houden.. is tenslotte de bedoeling!
    Ik heb afgelope dinsdag me rijbewijs gehaald! en al opgehaald dus ben ook blij mee!

Veel plezier nog..
    wacht op je volgende bericht!

kus

• 03 November 2008 - 20:02

Vera&wil:

hai bobbb leuk om berichten van je te horen. we hopen dat je een heel leuke tijd zult hebben en nieuwe ideeen op zal doen. ronald en nicky zullen eind november vertrekken naar australie. of ze naar nieuw zeeland gaan is op dit moment nog niet bekend. ik zal de naam van je site aan hen doorgeven dan kunnen jullie misschien eens afspreken. je weet maar nooit. vorig jaar heeft ronald met zijn nicht nog zitten eten ergens in cambodja. dat was ook niet gepland dus ......

• 03 November 2008 - 20:03

Bartez:

moahhhh plukkertje...
    uhhh hoie isset??!!
    hie gaat die bessies.
    je had al voorspeld dat we zouden gaan winnen he:P
    zelfs zonder jouw grandioze schaar,kap en omhaal-bewegingen hebben we ze zoek gespeelt.

uhhh geef je er wel met een enig regelmaat een slinger aan?

boxxxx hhvvj nwly wjnmk

• 05 November 2008 - 02:23

Co:

bob afscheid nemen viel niet mee we hebben een fijne tijd samen gehad in deze facinerende stad leuk dat we laura leo en henk een dag op sleeptouw hebben kunnen nemen vermaak je nog bij Disney en een goede reis naar en verblijf in NZ. Ik tik dit op Dubai de Ipod werkt dus verbazend eigenlijk xxxxx Co.