Op bezoek bij Ludo - Reisverslag uit Newbury, Verenigd Koninkrijk van Bob Dongen - WaarBenJij.nu Op bezoek bij Ludo - Reisverslag uit Newbury, Verenigd Koninkrijk van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij Ludo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob

24 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Newbury

Dinsdag ben ik voor 2 nachten vertrokken naar Engeland om Ludo op te zoeken!

Ik moest eigenlijk om half 10 's ochtends het vliegtuig in Eindhoven hebben. Om kwart voor 7 stapte ik de auto in, maar we kwamen in onwijze file terecht!! Als gevolg heb ik m'n vlucht gemist!

We kregen wat telefoonnummers van andere maatschappijen bij de balie van Ryanair, aangezien Ryanair geen andere vluchten meer had die dag.
Na wat over en weer gebeld te hebben, kon ik diezelfde middag toch nog naar Londen vliegen, via Schiphol.

Uiteindelijk kwam ik rond een uur of 2 aan in Londen. Toen heb ik de bus en trein naar Newbury gepakt, waar Ludo woont.
Het was erg leuk om Ludo weer te zien! We moesten toch maar even van de gelegenheid gebruik maken, dus zijn de gelijk de mac Donalds ingedoken en daarna een Pub gepakt. Ik kan je vertellen dat die pints bier na een vliegreis er behoorlijk inhakken!

Diezelfde avond zou Reading, een voetbalclub niet ver van Newbury, spelen. Aangezien veel mensen in Ludo's dorp fan van deze club zijn, zijn we daar heengeweest. Uiteindelijk was het 2-1 geworden, al begreep ik dat er eerder een 6-0 score werd verwacht. Het zat goed vol in het stadion en het toeval deed zich voor dat precies wij naar 2 brabo's zaten. Echt niet te geloven! Het is grappig om te zien dat er veel dezelfde liedjes gezongen worden als bij Feijenoord.

Na de wedstrijd hebben we nog wat biertjes gedronken bij een collega van Ludo. We zijn niet al te laat gaan slapen omdat we de volgende dag naar Londen zouden gaan!

Nadat we om 9 uur op zijn gestaan, hebben we de taxi naar het treinstation gepakt. Op naar Londen! Londen is een mooie stad. Veel leuke winkels en veel mooie, oude gebouwen. We zijn nog even naar de tower bridge en de big ben geweest. Toen wilden we het Chelsea stadion wel even bekijken. Nou bleek dat die dag Chelsea tegen AS Roma moest spelen voor de Champions League. Helaas was dit al uitverkocht. We konden via de zwarte marktnog aan kaartjes komen, maar die waren 120 pond per stuk. Ietwat te veel voor 2 studenten hehe.
Daarna zijn we weer terug gegaan naar Newbury. In de pub hebben we Liverpool - Atletico Madrid gekeken. Een leuke wedstrijd met matig voetbal. Toen zijn we weer naar Ludo's huisje gegaan om daar nog even wat gepraat te hebben.

De volgende dag vroeg opgestaan, aangezien ik om 12.40 het vliegtuig weer moest hebben! Gelukkig heb ik die dit keer wel gehaald hehe.

Thuis met de vrienden nog even Feijenoord gekeken, wat een afgang.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Newbury

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2009

Fiji!

04 Augustus 2009

Laatste dag in Nieuw Zeeland

16 Juli 2009

Maleisie

02 Juli 2009

Op naar Maleisie

09 Mei 2009

Update
Bob

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 22511

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 22 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: